FANFANFAN!!


Det finns ett jobb som jag alltid velat ha, och som alla jag känner har sagt att jag borde ha. Det är att jobba på Applestore. Så när dom nu sökte folk till sin butik här i Luleå så var det självklart att jag skulle söka det. Jag förväntade mig inte att dom skulle höra av sig eller ngt, men det var ju absolut värt ett försök! Så i fredags, som de flesta vet, så fick jag jobb på eniro, vilket jag självklart också ville ha väldigt mycket. Och vad händer inte idag då? Jo jag får ett sms där det står

Hej Elin. Du har sökt jobb på Grafits Applebutik Prova i Luleå. Vi vill hemskt gärna träffa dig imorgon kl 1330-1400. Går det bra? Var god och bekräfta med ett sms om det går bra eller inte. Platsen är Storgatan 31 dvs Provabutiken i Luleå. Mvh Janne

VARFÖR I HELVETE KOMMER ALLA JÄVLA JOBB SAMTIDIGT?! Fan, jag var ju tvungen att tacka nej till det eftersom att eniro var några dagar snabbare. Fan. Det känns  inget bra nu. Det är ju däremot inte sagt att jag verkligen skulle ha fått jobbet på Applestore, men det hade väl vart värt ett försök..? Dom kunde väl ha hört av sig för en månad  sen? :(

PPGD ♥ Apple
Publicerat: 2008-09-29 @ 09:34:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!