COME ON!


oj, nu får ni ursäkta det långa blogguppehållet igen. Men ibland blir det bara inte att jag skriver ngt på flera dagar och sen blir det att jag skriver mkt, väldigt ofta ett tag. Denna vecka har gåttväldigt fort, eftersom att det känns som att det var måndag igår när det själva verket var onsdag. Skönt med fredag imorgon och lite helg sen. Sen är det dags för mig att åka iväg igen, denna gång till Malmö. Yes, that's right. Blir borta nästa en vecka, ska bli skönt att komma bort en liten stund även om vissa protesterar, men så går det ibland..

fick förresten ett litet samtal idag, ett mycket underbart sådant för att vara mer exakt. Fortsättning ang. det följer imorgon då jag ska göra lite grejer imorgon bitti. Jag hoppas att det går bra då det är VÄLDIGT viktigt! Hoppas hoppas  hoppas HOPPPPPPPPAS!! men som sagt, fortsättning imorgon.

Imorgon åker även VPT ner till sthlm för att nästa dag fortsätta ner till spanien och hennes garanterat galet roliga 2-veckorsutbildning! Är lite avis att hon åker dit heeeelt utan sin partypolare PPGD, men jag får väl försöka klara mig, ha kul för mig också vpt!

Nu måste jag nog in till stan om jag ids för att kolla en kofta på H&M. Måste göra det idag, annars är det ingen idé. Men vi får väl se, kändes ju väldigt jobbigt för tillfället..

Hejdå käre snokare!

(Bilden är dit jag längtar, dit vi ska i höst. Jag önskar att vi kunde åka NU)
Publicerat: 2008-09-11 @ 16:14:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!