Bort, bort BORT!!

Det är kallt, regnigt, blåsigt och mörkt. Det ryker ur munnen när man andas. Nu är det höst på riktigt. Dock en väldigt tidig sådan denna år. Det känns som att vi aldrig fick någon sommar på riktigt denna gång. Jag har blivit less på detta, på att bo här där man behöver vinterjacka 8 månader per år och resterande fyra månaderna behöver man vindtät jacka. Jag längtar härifrån så det skriker om det. Jag vill söder ut, jag vill se och uppleva någonting nytt. Jag vill inte sitta fast i norraste sverige i en liten håla där tiden står still samtidig som den springer iväg utan att vi ser det. En vacker dag SKA jag härifrån, till en ny stad, gärna eventuellt kanske förhoppningsvis även ett nytt land. varför inte liksom? Vem har sagt att man ska bo kvar i sverige? Jag har bott här 19 år och känner att nu får det vara nog. Nu vill jag här i från. Max ett år till, och då är det bara för älsklingens skull. Men inte längre än så, då får det vara nog.

Publicerat: 2008-09-02 @ 16:47:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!