Acceptera och leva med..

Ibland är saker bara jobbiga. Inte fysiskt jobbiga, eller jag självklart det också, men det var inte det jag syftade på denna gång. Just nu för tillfället och ett alldeles för långt tag framåt kommer vara lite annorlunda på vissa sätt. Det kanske inte kommer att märkas för de flesta, men jag märker redan nu stor skillnad och det är både jobbigt och frustrerande, och det har endast pågått en bråkdel av den totala beräknade tiden. Detta hela kom lite som en chock för mig, men ändå inte. Det var kanske inte vad jag förväntat mig eller vad jag visste innan, men det är något som jag bara måste acceptera. Det kommer kännas tungt ibland kan jag lova, som sagt gör det ju redan det. Jag längtar bara tills det är över och allt kan gå tillbaka till det normala igen. Fast för tillfället känns det som en evighet dit.. Tyvär. Jag måste som sagt bara acceptera och försöka leva med det. Det är ju inte ett val jag har gjort, men det är något som jag i allra högsta grad drabbas av. Nå, acceptera och leva med. That's it.
Publicerat: 2008-09-02 @ 22:47:37


1 kommentarer
Postat av: Moa

Vad har hänt gumman? :S :S

2008-09-06 - 14:39:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!