the new shit!

till att börja med: ja jag vet att jag är en nörd, men jag bryr mig inte!!

Det har nu kommit nya macbooks! ååh dom är så fina och underbara! Om jag inte ville ha en innan så vill jag då verkligen ha en nu. Fast alla vet väl hur gärna jag ville ha en innan?! Den skulle passa så bra här framför mig, mitt liv är gjort för att den ska passa in alldeles perfekt. Den gamla versionen säljs fortfarande, men den nya är så pass mkt bättre, att även om den är lite dyrare så är det absolut värt det! Om lite mindre än två veckor börjar jag på mitt nya jobb, så lagom till jul kanske jag har min ögonsten, så ingen ska räkna med julklappar från mig i år´! haha nej, så illa får det inte gå, kan ju utnyttja min mans eller min brors studentrabatt och på så sätt spara nån tusenlapp eller så. Jag slänger förresten in en liten bild här så ni alla får dregla över den!

Publicerat: 2008-10-15 @ 11:31:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!