lookin like a hamster

sen några dagar tillbaka har jag drabbats av en mysig liten infektion i min mun. Det är ngt som jag lider fruktansvärt mkt av och jag hoppas att ingen annan ska behöva drabbas av samma sak. Igår tog älsklingen med mig till doktorn, för då hade jag fått nog av smärta och han fått nog av mitt gnäll. Det tog drygt en timme innan vi fick träffa den enda arbetande doktorn, men vad gör man inte.. Han konstateradeatt det, precis som vi trodde, var en infektion.Så han skrev ut piller åt mig, plus att jag var tvungen att ta ett blodprov och sånt. Tyvärr var apoteket i stan stängt by the time vi var klara hos doktorn, så det var bara att spriga till första bästa buss som kunde ta oss ut till storheden där det tydligen också finns ett apotek. Tack och lov så hann vi dit så allt var frid och fröjd. Nu hoppas jag bara att dessa piller hjälper mig då det inte är speciellt roligt att se ut som en hamster pga ruksigt uppsvälld kind. Plus att det är svårt att både öppna munnen och att tugga. Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, trots att det inte verkar hjälpa.. Men det är det enda jar har ork och motivation till just nu, så gottnatt som älsklingen brukar säga
Publicerat: 2008-10-13 @ 18:47:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!