Helgen är över..

Nu har jag varit sådär fruktansvärt inaktiv med att blogga så det är ju nästan hemskt. Men jag har helt enkelt inte idats/hunnit/haft lust, så det har bara inte blitt. Festen i fredags var riktigt trevlig även och trots att det var Linnéas fest så spårade den inte ur! ;) Och precis som jag anade så dök aldrig storebror upp, så jag vart lite småsne på han, eftersom att han dissat sin kompis bara pga att jag var där..

På lördag var jag på fotboll med mamma, David och Sara. Det var säsongens sista match (tack och lov) och det var så fruktansvärt kallt. Sitta stilla i två timmar i endast ett par få plusgrader värmer inte precis. Vad som däremot värmde var IFKs vinst, 4-1 mot Holmsund (om jag minns rätt;))

Utöver det har det vart en lugn och fin helg. Och idag har vårat nya kakel till köket kommit, så nu måste vi riva klart resten så Ali kan börja sätta upp det nya snarast möjligt! Nu ska jag äta palt, see u!
Publicerat: 2008-10-06 @ 18:10:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!