FEST!

Yes, äntligen har det blivit dags för lite fest! Det är så fruktansvärt länge sedan sist jag var på fest eller allmänt gick ut så jag minns inte när det var. Kanske i juli eller början på augusti? Alltså minst två månader sen, det är illa.. Nå men ikväll gäller det som sagt. Linnea ska ha födelsedagsfest med temat "charter/rödvinsvänster". Jag har inte följt temat slaviskt, men jag kan säga att jag har kanske blandat lite. Nå iallafall, min äldre broder är också bjuden på festen ikväll då han och Linnea har gemensamma bekanta och på sätt är partypolers. Så idag på jobbet så fick jag ett sms från min kära bror "Mor sa att du skulle partaja hos linnea? ikväll? Eller har jag drömt det? :-S" Haha, han är nog räddför att festa med sin lillasyster! Vi får väl se hur det slutar ;)
Publicerat: 2008-10-03 @ 18:06:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!