and the winner is..

oh yeah, jag ska på en fin (liten) gala nästa helg! Jag fick veta det för en liten stund sedan och jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig.. Man måste ju vara berädd och skitsnygg. Finklänning och välfixat hår är det som gäller! Iofs är det kanske inte världens glamorösaste gala direkt, men va fan, fin måste man väl få vara? Man måste ta tillfället i akt att klä upp sig ordentligt! Ännu en orsak till varför jag måste vara fin är för att min man faktiskt är nominerad, till årets bästa spelare. Precis som han var förra året då han vann. Iofs så vet jag inte hur bra han hade vart den säsongen, men jag måste säga att han gjort en GRYM säsong denna gång, så jag hoppas och tror självklart att han kommer att vinna! Tur att det inte är denna helg, då jan troligen har lite hamsterface kvar..! Hade ju vart hemskt att visa upp sig med värsta uppsvällda ansiktet, nej, då hade han fått ta med ngn annan!

Good luck honey!

Publicerat: 2008-10-15 @ 13:17:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!