The day before tomorrow

Jag måste börja med att säga att jag skulle inte kunna leva utan min älskade man, han är bäst. Helt enkelt allra bäst av alla <3

Bara för att jag råkade tänka så mkt på han så har jag glömt vad jag egentligen skulle skriva här. För det var faktikst något speciellt, men min pepparkaka förstörde allt ;) Nå jag kan ju iaf berätta om denna dag..

Vi gick till david i hopp om att redigera filmen, men det var så fint väder så vi satte bara igång att ladda in den och sen mötte vi upp med vpt och hennes man på stranden. Där låg vi och solade ett bra tag, hann även med att käka lite glass. Ser gick vi tillbaka till david för att jobba på med filmen, men det gick inte då iMovie skulle hålla på och bitcha och göra letterbox på alla miljoner klipp, vilket tar 700 år att göra ungefär. Så vi gick hem och tänker gå tillbaka imorgon och fortsätta. Kanske. Så vi gick hem till mamma och käkade middag, paj med köttfärs, broccoli (som jag petade bort) och fetaost. Säkert ngt mer också, men dessa var de ingredienser som mäktes. Nå, sen har det inte hänt så mkt, bara haft en lugn mysig kväll tills min man var tvungen att bege sig hem.

Nu ska jag rota i alla skåpar och se om det finns nå karra eller liknande, sen sätta mig och kolla på vänner, natti natti my friends :)

Btw, 9 månader idag <3
Publicerat: 2008-07-27 @ 21:47:17


1 kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till 9månader gullpluttar! :D

och hur underbart känns det inte att säga "VPT och hennes man" för en gång skull också? ;)

2008-07-28 - 14:52:32 | URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!