shoppa shoppa shoooooooppa!


Idag sägs det vara lite svalare ute, vilket man i princip egentligen kan se när man tittar ut genom förnstret. Även fast jag älskar när det är hur varmt som helst ute så är det ibland skönt med en "mellandag" då det är lite svalare så att  man inte känner sig skyldig för att man sitter inne och egentligen borde gå ut och ta tillvara på sommarvärmen.

Idag ska jag bege mig ut på den långa vandringen mot stan. Jag har fått "lön" nu för att jag oljade in anitas alla utemöbler, så då måste jag ju shoppa lite! Jag ska ju för tusan åka bort snart, då måste man ha ngt nytt och fint att ha på sig ;)

Ikväll ska jag på något slags möte inför LK, så jag vet vad, när och hur allt ska gå till. Ska nämligen stå i ett tält och sälja fika på lördag mellan 18-23. Om ni ville veta. Nu ska jg sminka mig och he mig in till stan. Simma lungt!
Publicerat: 2008-07-28 @ 12:14:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!