Resultat

Tillbaka från min lilla shoppingrunda nu. Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR när det är rea! Speciellt slut-rea då det är halva reapriset på massor med grejer. Det enda dåliga när det gäller rea på kläder är att det bara finns L och XL kvar, så ingenting passar. Men på skor däremot finns det nästan alltid kvar någon 41a kvar! Nå, shoppingresultatet blev iaf en bunt med kläder från JC, hör och häpna! Har inte köpt ngt där på jag vet inte hur länge, men idag hittade jag massor som jag provade, och en hel del att köpa. Riktigt billigt var det också, för 205,50 kr så fick jag ett par vita capri-jeans och tre linnen! Doggy loooooove sale ;)

Såg även att mina underbara rosa högklackade fina skor var på rea på din sko för endast 99 kr! Var såååå nära att köpa dom, men jag gjorde det inte.. fråga inte varför..

3 dagar kvar!
Publicerat: 2008-07-28 @ 15:06:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!