På plats i Norrköping


God afton kära vänner, Nu befinner jag mig i den fina, varma staden Norrköping, Här har jag varit sedan strax innan 11.00 i morse. Klev upp 04.30 för att hinna till flygbussen som inte kom, så jag fick panikringa till pappa som plockade upp mig och körde mig till Luleå airport. Sen tog jag tåget och resten är historia. Nå dagen har iaf spenderats med att springa runt i nästan 30 grader varma Norrköping centrum och shoppa lite. Det blev en t-shirt och en grön kjol från New Yorker för totalt endast 78 kr! Fan vad jag fyndar på rea nu för tiden! 

Vi har också gått och snokat lite i parken där vi ska se Kent imorgon, ser lovande ut. Nu ska vi, mot Oscars vilja, kolla på systrar i jeans, haha. Sen lär vi sova gott, åtminstone jag som vart vaken och igång i snart 1000 timmar känns det som. Mina fötter värker och jag börjar känna mig väldigt stirrig..

Hannas mac är förresten helt jävla underbar, såååå fin :) jag tror att jag ska sno med mig den hem!

Ha en trevlig luleåkalaskväll, medans jag själv flytt kaoset till underbara norrköping!

/PPGD (not) in da house!
Publicerat: 2008-07-31 @ 20:42:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!