natti natti (Alldeles för sent)

   yes, detta var då dagen då jag skulle sova tidigt. (ni ser ju hur det gick med det) Jag hamnade, som ni kanske anar, hos min man och det är inte alltid det lättaste att slita sig därifrån när man vet att man inte får se han på flera dagar. Ännu svårare blir det när jag vet hur lessen/dyster han blir så fort jag ska åka bort någonstans, även fast det bara är 3 dagar. Och när han blir ledsen, blir jag ledsen. Och han blir ledsen när jag går, så då kan jag ju inte bara gå! Det förlorar ju alla på..
   Tillslut lyckades jag ändå slita mig därifrån och cykla hem. Så nu ska jag se en sista gång vad jag måste panikpacka imorgon bitti och sen är det bums i säng! Håll ställningarna här uppe i norrland medans statsministern är på utlandsbesök ;)

/PPGD in da house
Publicerat: 2008-07-30 @ 23:12:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!