Innesittare



Jag sitter, tragiskt nog, inne nu, trots det fina vädret. Jag och Kanu hade bestämt att vi ÄNTLIGEN skulle redigera filmen från studenten idag, men som vanligt är killar galet sega så jag har nu suttit här i en timme och väntat på att han ska dyka upp. Men nu är han tydligen på väg iaf. Vi har blivit efterlysta av VPT och hennes man, som vill att vi ska komma ner till stranden, så det gäller att göra klart filmen fort och sen springa iväg till udden en stund. Man måste ju ta tillvara på sommaren!

Nu är det endast 4 dagar tills jag drar ner till norrköping, så snart måste jag börja packa. Jag gillar inte lika mkt att packa nu för tiden som jag gillade förut, men det får gå. Packa betyder ju trots allt resa och det gillar vi! På tal om Norrköping, Hanna har fått sin underbara mac nu! :D Och om ni ville veta så sitter jag också vid en mac nu, det gillas väldigt mkt av mig :)
Publicerat: 2008-07-27 @ 14:12:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!