För vi har tagit studenten, fy fan va vi är bra...!

Ja, studenten var ett tag sen, 7 och en halv vecka för att vara mer exakt. Nu är även filmen från studenten klar. Jag har suttit nån timme här idag och redigerat bort det onödiga och gjort några behövliga övergångar. Men nu är den alltså klar och jag håller på att bränna ut den. Det känns så hemma att sitta och redigera film på en mac, med iMovie, iDVD, iTunes och allt som bara fungerar med varandra helt perfekt, åååh jag vill ha en mac. Märks det?

Nu är det bara 2 dagar tills jag sticker iväg söderut, så idag måste jag börja packa och förbereda mig genom att sova tidigt. Ska ju upp 04,30 på torsdag för att hinna till flygbussen som går från varvet 05,13 som i sin tur tar mig till flyget som avgår 06,20. huvvaligen, måste lägga mig SENAST 21,00 på onsdag, ofta det kommer gå..? Tur att man kan vila/sova på flyget och tåget iallafall! Ska bli såå kul att träffa Hannie och hennes pojkvän, och vara nere i Norrköping och bara glassa runt två dagar. Enligt Hannie själv ska det vara 26 grader varmt på Kent-kvällen. Hur underbart är inte det?!

Som avslutning måste jag bara, tjatig som jag är (jag vet), åter igen säga huuuuur mkt jag älskar mac, det är såååå bra och smart allting. Jag vill ha ett jobb så jag kan skaffa mig en egen mac! Om ni ville veta ;)

Sola försiktigt, solsting är inte kul! (har jag hört..!)
Publicerat: 2008-07-29 @ 14:25:07


1 kommentarer
Postat av: Moa

I'll miss you babe! kom ihåg hälsa Bannie från moi :)

2008-07-29 - 14:38:24 | URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!