Vuxenpoäng!

Om det är någon som samlat vuxenpoäng idag så är det då minsann jag vill jag lova! I morse var jag tvungen att först ringa lulebo då vi inte kunde ha inflyttningsdagpå en lördag (vilket vi inte visste och dom inte tänkt på när som skickade kontraktet) så dom skulle skicka ett nytt. Sen gjorde jag något så vuxet att det nästan skrämmer mig - jag skaffade en hemförsäkring! Jag antar att alla växer upp för eller senare - vare sig man vill det eller ej. Nu när det är fixat så känner jag bara att jag längtar som tusan till 23 januari, dagen då flyttlasset går! Nog om flytten och vidare till ett annat mkt aktuellt ämne - julen.

VAR FAN ÄR JULSTÄMMNINGEN?!

Med endast 5 dagar till julafton itself så tycker man ju att julstämningen bör infinna sig, men icket. Ingenting, det är helt tomt. Skulle lika gärna kunna vara november för mig... Vi skulle sätta upp julgranen och pynta klart idag, men då kom mammas polare hit istället och förstörde våran julkväll. Tack. Jag som var i desperat behov av juuuuuuuuul. Nå, får väl kanske göra det imorgon eller på söndag kanske.. Väntar man mkt längre än så är det ju i princip ingen idé ens.. Nej, nu är jag hungrig, jag vill äta, jag har inte ätit sen 13 idag...

Btw, plannja utklassade helsingborg idag och Bannie har försvunnit ner till norrköping (011 ekar i min skalle - JA jag är arbetsskadad!)

godnatt gott folk!
Publicerat: 2008-12-19 @ 22:02:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!