jobba jobba jooooobba

sitter för tillfället på jobbet och gör inte speciellt mkt. Inte så många som är vakna på en lärdag morgon/förmiddag för att ringa och fråga om nummer direkt. Har egentligen inget att skriva här, tänkte bara ha ngt att göra mellan samtalen. Såg förresten att det (enligt smhi's internetprognoser) blir en vit jul! yees, det ska snöa både söndag och måndag om jag inte minns helt galet. Och sen skulle det vara mången misnugrader så snön inte töar bort!  Jag tycker bara synd om lilla bannie som måste fira en grön, eller kanske snarare går jul :(

Nu  ska jag fokusera lite på arbetet, har ju bara 1,5 h kvar att arbeta denna dag, så jag säger på återseende!
Publicerat: 2008-12-20 @ 12:38:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!