IKEA

vem älskar inte att shoppa loss på ikea?! idga har jag, hanna och jenny fårr nöjet att shoppa, shoppa och åter shoppa. Så mkt att det knappt rymdes i bilen, Jenny i baksätet satt helt inmosad stackarn. Varför vi egentligen åkte dit var för att handla en massa till våran fina underbara ssu-lokal, men vi passade all på att handla lite åt oss själva också, speciellt jag. Det blev tallrikar, bestick, skålar och lite annat som man måste ha när man flyttar. Jag var även ruskigt nära att köpa en soffa, men jag vågade inte riktigt, det kändes läskigt att mer eller mindre impulsköpa en soffa,. Iofs var den ett visningsex som nu såldes för 2800, alltså 1300 kr billigare än den egentligen var. Den var precis rätt färg som jag tänkt och billig, men jag vågade helt enkelt inte. Men jag ska konferera lite mer med min sambo och se om vi ändå kanske vill ha den?

för övrig är det endast en vecka till julafton och jag har inte julkänsla för 5 öre! Känns som att det är november eller april när det regnar och stormar ute. Huvva. Hoppas det blir lite kallare och börjar falla underbara stora "lapphandskar" så vi får en vit jul. Vem vill ha slask och regn på julafton?!

Publicerat: 2008-12-17 @ 19:46:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!