I know! jag är också chockad!

Jag tror att jag är tillbaka nu. Tro det eller ej! Efter  två månaders o-bloggande så känner jag nu att jag saknar det lite och att jag behöver skriva av mig lite. Något jag känner är att det skulle bli fler och bättre inlägg om man hade en laptop. Då kan man nämligen sitta lite varstans och skriva.. Nå, men det problemet löser sig nog snart förhoppningsvis!

Nu händer det en hel del grejer i livet, det är fullt upp med allt som ska fixas och görast och hit och dit. Det är därför jag är tillbaka här - för att jag återigen känner att jag kanske har något att berätta. Jag vill nämligen inte ha en sån blogg där det bara står "hej idag har jag gjort det här och det här och det här och sen gick jag hem, hejdå". Så jag ska försöka göra den lite roligare. Närmast kommer den mest handla om jul och att flytta hemifrån, för just det - we got it! Var och kollade en lägenhet förra fredagen med min future sambo och i slutet av förra veckan fick vi veta att vi fått lägenheten. Så nu är det bara kontrakt som ska skrivas och sen flyttar vi in!

Det är väl det som är tänkt att bloggen kommer handla om då mitt liv kommer kretsa mkt kring det, plus våran underbara ssu-lokal som nu äntligen börjar likna en lokal och inte ett slagfält!

Välkommen tillbaka säger jag både till myself och såklart mina fina små läsare!
Publicerat: 2008-12-15 @ 17:31:08


1 kommentarer
Postat av: Moa

blir det tuna?

2008-12-16 - 23:21:30 | URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!