happy (?) new year

åååh, alla som jag pratat med, hört ifrån osv verkar ska ha värsta roliga och ordentliga nyårsfirandet. Jag är faktikst lite avis. själv ska man jobba 4 h mellan 18,15-22,15 (vilket jag iofs får skylle mig själv för), PLUS att jag har blivit galet förkyld och egentligen inte känner för något annat än ligga i sängen och snora. hittills idag har jag faktiskt inte gjort mkt annat än just det. Och efter jobbet hade jag och min soon-to-be sambo tänkt kika in lite på en fest, men det är ytterst osäkert om jag kommer orka med det. Nå, 12-slaget har jag åtminstone inte tänkt missa. Även om jag inte kommer dricka värsta skumpan och ha min jättefina klänning på mig (som jag hade tänkt) så ska jag ändå se fyrverkerierna! Så jag önskar er alla ett gott nytt år och hoppas att ni får kul på alla fester och firanden, och var glada att ni slipper vara febriga och förkylda en partydag som denna!

Happy new year! :)

Publicerat: 2008-12-31 @ 16:09:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!