Finally!

Nu har jag äntligen lyckats/hunnit/orkat inhandla de allra sista julklapparna, så nu är jag redo för julafton imorgon! Det enda som återstår är att "måla huvet" (som älsklingen så fint uttryckte det) och slå in alla klappar, vilket jag tycker är både väldigt mysigt och kul! Fick förövrigt min lön för november idag, och jag kan ju säga såhär - jag känner mig ganska rik nu! så nu är jag även redo för att flytta, nu när man har fått lite stålar så man har råd med soffa och köksbord ;) Exakt bara en månad kvar nu. Känner att detta blev ett väldigt mixat inlägg utan ngn som helst genomtanke eller bra disposition eller vad det nu då heter, är ingen begåvning när det gäller svåra ord ;)
Publicerat: 2008-12-23 @ 16:34:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!