dan före dopparedan

Imorgon är det den stora dagen som vi alla väntat på med spänning (eller vi hade iaf gjort det om vi var barn..). Julafton står på dagordningen och innan dess är det alltid mkt som ska fixas, bakas, köpas, pyntas och sist men verkligen inte mist - få julstämmning!

Jag har nästan kanske fått lite julstämning ibland, iaf igår då jag åkte till Angle för att ha lite julfmys med fika och julfilm innan hon stack iväg till skeå för att fira jul. Fick även chansen att leka lite med henens nya fina systemkamera, den är sååå fin!

Idag är det för övrigt exakt en månad tills vi får nycklarna till lägenheten och kan flytta in, jag längtar så galet mycket, men det kommer bli konstigt att bo utan mamma ;(

nej, nu måste jag fortsätta min julstädning om det ska bli klart nån gång, GOD JUL FOLKET!
Publicerat: 2008-12-23 @ 10:08:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!