Vuxenpoäng

Igår tjänade jag in mer vuxenpoäng än någonsin tidigare!

Till att börja med så var jag på arbetsutskottet för miljönämnden, hur ordentligt är inte det? Jag behövde egentligen inte vara där tydligen, men jag tänkte att det är väl lika bra att se vad jag gett mig in på. Så mellan 13,15 och 17,15 satt jag i kommunstyrelsens sammanträdesrum, högst upp i stadshuset och lyssnade på politiska diskussioner. Spännande, eller hur?

När jag satt där fick jag ett förgyllande sms av VPT: "Hej! Tänkte bara höra om ni ville ha blondin-kväll ikväll? :)". Eftersom att Angle är out of town, fick vi begränsa oss till två blondiner istället för alla tre. Vi bestämde att vi skulle ha vin, kex, ost och vindruvskväll, vuxet nog!

Under kvällen kollade vi på två av de i tidigare inlägg nämnda filmer, nämligen The EX och The Holiday. Och inte en blondingkväll utan skvaller, det trodde ni väl inte?! VI bestämde även att vi ska ha en dansmatta/singstarkväll innan vpt drar ut på äventyr i den stora världen. Den kvällen ser jag verkligen fram emot!

NU är det för övrigt endast 6 dagar tills jag drar iväg ner till götet med min fina lilla familj. Det är självklart ngt som jag också ser mkt fram emot. Nu näremot ska jag formatera min dator.

Tack och hej!

Publicerat: 2008-08-15 @ 12:20:47


1 kommentarer
Postat av: Heidi

SV:thänx ändå..hoppas du har en nice dag =)

2008-08-15 - 12:25:22 | URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!