"billigt" smink = glädje

Lördag idag, tydligen. Jag har absolut NOLL koll på vilken dag det är alltid, eftersom att det egentligen aldrig spelar någon roll..! Idag var jag och min man en sväng på stan för att kolla om hans dator blivit lagad ännu. När vi går förbi shopping så möter vi VPT och hennes man T som också var på stan och rännde. Minuten senare kommer Marre och Helen, så det var som att vi bestämt möte där, haha. Nå, när min man åkte hem så spran jag en liten extra runda på staden för att kolla present till han eftersom att han fyller år på tisdag. Jag måste säga att jag hatar att köpa presenter till killar! Till tjejer kan man bara köpa ett par örhängen och lite smink, för det är alltid användbart och det vill i princip alla tjejer ha. Men killar då?! Nå, det lär väl bli en tröja eller något, för det sa han faktiskt att han ville ha. Men det är ju tråkigt att alltid bara köpa tröjor till han, för det fick han i julklapp och när jag kom hem från turkiet. Men har man dålig fantasi så har man! Och tröjor använder man ju faktiskt ganska ofta också, så det är ju inget onödigt iallafall!

Nu ska jag ladda upp inför 100 metersfinalen i OS för herrar, den måste man ju bara se! ;) Om jag inte minns fel är den 16,30.. Jag råkade förresten köpa en ny ögonskugga idag på H&M eftersom att jag alltid tänkt köpa en isadora för att dom är så bra, och nu var det 30 kr rabatt, yes! Dessvärre fanns inte exakt den färgkombination som jag var ute efter, men jag hittade en annan som också får duga.

/PPGD

Om någon är ledsen pga avsaknad av bilder så ska jag tala om att jag försöker lägga in bilder, men Adams dator gillar inte mig, så den låter mig inte göra det. Tyvärr. Jag hoppas att ni har överseende med detta ;)

Publicerat: 2008-08-16 @ 15:28:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!