SORRYYYYYYYYYY

Förlåt, förlåt, förlåt för mitt 100 år långa icke-bloggande. Det är nu över en vecka sedan jag skrev ngt här och jag måste erkänna att jag har lite dåligt samvete över det, men så kan det gå ibland. Speciellt när ens lillebror har lovat att fixa min dator, men inte lyckats och bara gett upp. Men nu har jag övertagit hans dator i protest och uträttar lite internet ärenden.

Vad har då hänt under den senaste veckan?
- OS har börjat, jag och Angle kollade faktiskt på heeeela 4 timmar långa invigningen i fredags. Jättespännande. Verkligen..
- Kanu gjorde 2 mål i senaste matchen, mot mariehem i lördags på skogsvallen, och blev matchhjälte (såklart, vem annars?)
- jag har vart en sväng på nolia, dragit mitt strå till stacken och delat ut närmare en miljard flygblad.
- jag har återupptagit dansmattan nu efter en alldeles för lång och slö tid.
- jag har för första gången ätit en hel portion av kanus afrikanska sås, som han tjatat på mig så länga vi vart tillsammans att jag ska äta. Så nu äntligen efter lite drygt 9 månader så vågade jag, yeey!
- spenderat väldigt mkt tid med min darling, såklart <3

i övrigt tror jag inte att det hänt så mkt.. Inte som jag minns iaf, och om jag inte minns det så var det inte minnsevärt och då spelar det ändå ingen roll ;) Nu ska jag käka lite lunch, he på lite smink (så man ser ut som folk) och bege mig iväg till lilla sarisen och kolla os. byebye
Publicerat: 2008-08-11 @ 13:08:49


1 kommentarer
Postat av: Moa

svar: fixar ni spriten blandar jag drinkarna ;)

2008-08-11 - 18:28:16 | URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!