GRATTIS ÄLSKLING!!


Idag fyller min darling 21 stora år ;) Dålig flickvän som jag ärså har jag inte köpt någon present till honom ännu, eftersom att jag tänkte göra det i gbg istället och det har han faktiskt gått med på. Men jg har faktiskt bakat en kaka till honom och så får han ju spendera hela kvällen med mig. Är inte bara det en present i sig? ;)

På förmiddagen har jag och min käre vän varit på helex en sväng. Eftersom att vi tänkte att vi vill ta det lite lugnt idag så badade vi bara i bassängen. Vi simmade några längder till att börja med, men det var tråkigt så då började vi leka OS istället ;) Bland annat konstsim och dressyr, haha. Kommer man någonsin bli vuxen?! Så när klockan slog 12 så var det dags att kliva ur badet så vi hann duscha och hinna hem innan höjdhoppsfinalen började.

Så nu sitter jag och gör lite allt möjligt. TIll att börja med så bloggar jag ju bevisligen, plus att jag halvtittar på höjdhoppen, jag har nyss även ringt ett ställe där dom har ett ledigt jobb som jag hoppas blir mitt ;)

För övrigt åker jag till götet om endast två dagar, vilket innebär att jag måste packa imorgon.. Nå, det är väl kanske sånt man får leva med om man ska få spendera en långweekend på lyxhotell. Iofs med min mamma och mina bröder, men det kan nog bli riktigt kul det också. Ser väldigt mkt fram emot Liseberg på fredag. Ska bli spännande att se om jag blivit nå fegare sen sist vi var där, då åkte jag balder och allt sånt där. Får väl se hur det blir med det denna gång..!

puss och kram
Publicerat: 2008-08-19 @ 14:42:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!