Diska diska diska..

Internet är fortfarande ur funktion på min dator vilket innebär att mitt bloggande blir otroligt lidande..

Jag ska berätta för er att jag har fått ett jobb. Eller iallafall för denna vecka. Jag gick dit på måndag med förhoppningar om att jag skulle få jobba längre än denna vecka. Jobbet i sig var inget man egentligen kanske drömmer om att göra, men ett jobb är ju ett jobb, right?!

Men jag måste vara ärlig. Efter två dagar som diskare var jag totalt slutkörd och klarade verkligen inte mer. Helt ensam i disken, nybörjare, kring 500 lunchgäster varje dag, samt alla byttor, plåtlådor, slevar och annat som ska diskas. Helt galet stressigt. Det är snarare ett tvåmansjobb. Ibland mitt under dagen kände jag bara atrt jag ville sätta mig ner och gråta pga att det var så stressigt. Eller faktiskt bara sätta mig ner två minuter och vila och dricka lite vatten. Men inte ens det hann jag med. Så på tisdagkväll fick det vara nog, jag bröt ihop totalt och bestämde mig för att jag inte tänker gå tillbaka dit. Två dagar får vara nog! Jag är inte nog stresstålig för ett sådant jobb.

Så nu sitter jag här igen, arbetslös och patetisk. Fast hellre det än det där disk-jobbet. Jag klarade helt enkelt inte av det. Det är bara att söka vidare och hoppas att man hittar ngt.. Wish me luck!
Publicerat: 2008-08-28 @ 09:22:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!